پشت کنکوری ها | آموزش تست زنی سریع

  • ۰
  • ۰

استودیو خانگی

با توجه به اینکه متن زیر حاصل ترجمه متن ای انگلیسی با همین عنوان بود لازم دیدم یک مقدمه کوتاهی هم خودم اضافه کنم اما این را بایستی متوجه شوم که گاهی از عبارات در زمان ترجمه نیاز به اطناب تفصیل داشت که این کار را کردم و برای آشنایی بیشتر شما سعی کردم نکات گنگ موجود را هم با توضیح ات لازم مفهوم کنم.

دانلود وی اس تی

دانلود وی اس تی,وی اس تی,دانلود vst,فروش vst,خرید vst,خرید وی اس تی

بریم سر اصل مطلب، تمام افرادی که کار موسیقی انجام می دهند. نیاز به استودیوی خانگی را حس می کنند ولی همیشه ترس از صرف هزینه های بالا نرسیدن به نتیجه دلخواه، بسیار زیاد ها را از این کار منصرف کرده . گزینش مجموعه DAW مناسب (مجموعه برنامـه سخت افزار موزیک سازی، رکورد، میکس و مسترینگ)، منجر به ارائه ارزنده ای از دستاوردهای موسیقی شما خواهد شد. این مطلب با وجود اینکه مجموعه برنامـه ها سخت افزارهای تحت mac os را بصورت تبلیغی معرفی کرده اما این دلیل بر خوب یا بد بودنبقیه مجموعه های تخصصی نخواهد بود تنها به این موضوع دقت بکنید که با صرف هزینه ای معقول برای استودیوی خانگی می توانید به عرضه موسیقی تان در میزان پیشرفته ها بپردازید.من Chris Lawson هستم. در سال اخیر موزیک ویدیو هایی ساختم که رکوردهای ً جالبی توسط وسائل های apogee لپ تاپ مک بوک و نرم افزار هایی چون GarageBand یا لاجیک Logic را نشان میداد. ما در این مدت بازخوردهای مثبتی از مردم دریافت کردیم که بسیاری از آنها می پرسیدند من چگونه ی صوت خواننده یا گیتار، درامز، ویولن سل، ویولن، و هر چیز دیگری را فقط با میکروفن داخلی apogee ONE با این کیفیت ضبط می کنم؟
پس جهت این پست، فکر کردم کمی درمورد اصول اولیه میکروفون گذاری چگونگی فرآیند ضبط آخرین پروژه ام حرف کنم این ضبط مربوط به گروه Southern از بلفست Belfast ایرلند، متشکل از Thom Southern گیتاریست و خواننده و همچنین خواهرش Lucy Southern خواننده و Jonny Lee دارمر گروه

Apogee one
ONE میکروفون USB جیبی و بعنوان مینی کارت پرتابل جهت رابط سازهای الکتریک میکروفون در ضبط به صورت تک تراک. این دستگاه جهت کار با نرم افزار های DAW مانند Apple’s GarageBand, Logic, Final Cut طراحی شده است همچنین این دستگاه برنده جایزه کیفیت برتر صدا هم شد که به مشهور یت مجموعه Apogee بسیار زیاد کمک کرد.

Apogee gigo
GiO کنترلر به مفهوم رابط کامل گیتار الکتریک با پروگرام های Logic Studio 9, MainStage 2 , GarageBand ’۱۱ مجموعه ای از کنترل های پدالی افکت رکورد با کیفیت بالایی که از محصولات apogee انتظار دارید.

apple macbook pro

لپ تاپ های تخصصی اپل

logic studio pro
DAW پر طرفدار شرکـت اپل است که جهت آهنگ سازی، ضبط، ویرایش و میکس موزیک استفاده می شود.

موقعیت میکروفن
ما با ضبط گیتار آکوستیک تام شروع کردیم. من میکروفون را در فاصله حدود ۶ تا ۸ اینچ بین فرت دوازدهم و حفره جعبه رزونانس گیتار قرار دآدم به خاطر داشته باشید که تمام موقعیت های ممکن جهت میکروفن را مورد تحلیل قرار دهید چرا که این تنها نقطه شروع پیشنهاد ی است جهت گیتار ها نوازنده های مختلف همین طور اتاق های با شرایط آکوستیکی مختلف، ممکن است نیاز به تنظیم مجدد این وضعیت داشته باشید. برترین راه جهت گرفتن برترین صدا برای محیط شما این است که یک هدفون بر روی گوش خود بگذارید میکروفون را در نقاط مختلف قرار دهید تا زمانی که صدایی که شما دنبال آن هستید را بشنوید.

سطح ولوم مناسب level
شما لازم نیست که ضبط را در بالاترین لول صدایی انجام دهید. این یک غلط شایع است که من متوجه شده ام افراد تازه کار در فرایند ضبط اکثرا ٌ انجام می دهند، در صورتی که احتیاجی به این میزان صدا نیست. جهت یک نقطه مرجع به طور متوسط ، سطح گیتار تام در حدود۱۰- dB یا بیشتر، در اوج ۳- یا ۲- بود. این میزان زیاد مناسبی از سطح صداست می توانست حتی میزان ی کمتر هم باشد و هنوز ضبط خوب ی انجام شود.

صوت اتاق
میکروفن را تمام جای ممکن در اتاق حرکت داده اید ولی هنوز ولوم بهتر ی دریافت نکردید. این شاید به اتاق شما ربط داشته باشد سعی بکنید ضبط را در اتاق دیگری انجام دهید، با جابجایی به اتاق دیگری، شگفت زده خواهید شد از این تمام تغییری که در ولوم ضبط شما بوجود می آید. فقط کافی است که صوت گیتار یا آواز خواننده را در اتاق های مختلف گوش بکنید تشخیص دهید در کجا این صدا بهتر است.

ساز شما چقدر خوب است
آخرین چیزی که نیاز دارید این است که با رو راست باشید واقعا ً ولوم گیتار شما چقدر بهتر است؟ من نمی خوام بگم که گیتار یاماهایی که از حراجی خریدید مزخرفه این فقط احتمال دارد شما رو تا رسیدن به نهایت ولوم بهتر همراهی نکنه.

ممکن است شما گیتار آکوستیک عالی داشته باشید، احتمال دارد شما تنها نیاز به سیم های و یا سرویس مختصر آن توسط سرویس کار پیشرفته داشته باشید. کاری که یک مرمت کار پیشرفته برای گیتار شما انجام میدهد شگفت انگیز خواهد بود.

  • ۹۵/۰۳/۰۴
  • محسن بنگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی