پشت کنکوری ها | آموزش تست زنی سریع

  • ۰
  • ۰

متن موسیقی حواست نبود از علی بابا

دانلود موزیک ویدیو جدید

دانلود موزیک ویدیو جدید,دانلود موزیک ویدیو جدید,دانلود موزیک ویدیو جدید

♪♪♪♪♪♪

حواست نبود غلط صدا زدی منو

چیزی نگو باشه

امیدوارم همـواره اتحلیل غرق تو خوشی باشی

که حرفی از من نباشه

نه دنبال آرامشم نه دنبال تلافی واکنشم

هیچ رو حرفت حرف نمیزدم

واسه داشتنت به هر دری زدم

صداتو نبر بالا بزار آروم بشی یکم

چرا پره چشات چرا ریخی بهم

انتها شب کجا بدون من

اولین باره که وایمستی تو روی من

صداتو نبر بالا من که صدامو بریدم

من که تو بودی تموم امیدم

لعنت به تمام خاطرات با تو

برو کسی نمیگیره جاتو

از این به بعد بینمون فاصلس

لعنت به تو به هر چی خاطرست

سرت روی دست من بود خوابشو میدیدی

چی به سرم اومد اصلا هواست هست

تو که نمیدونی از حسو حال من

موی سفید تویه سنو سال کم

میخندی وقت ی از ته دلت یه بغضی از پشت خنده های من

تو همونی که گرفتی جهان مو ازم

رفتیو رفتی به نبودنت قسم

که نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت

تو همونی که نخواستی باشم کنارت

الان از فکر من که نمیبره خوابت

من نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت

از این به بعد نداریم نسبتی دیگه

هر کی پرسید میگیم سری ه دیگه

برو نگـران منم نباش . من نباشم بجام هست یکی دیگه

همونی که نمیزاره واسه تو کمبود حتی نمیزاره بیاد خم رو ابروت

همونی که بعد شب خوشای من شب تا صب بخاطرت پشت خط بود

تو روزای خاموشمون منم فراموش میشم تو آغوش اون

دیگه دست اون نوازشه لای موهات جهت چه نمیری جلو دره چمدونات

بین خوشیامون یکی دل تورو میبردو موندم من با این تعصب بیخود

خودمو میزدم به اون راهو پلکای شما دوتا بهم دیگه میخورد

هنوز آرزوم بخدا شادی ته

دیگه بزرگ شدی بدو بهتر تو حالیته

اگه با اون بودی اتفاقی جایی دیدی منو

اتحلیل داری غرور که منو نشناسی دیگه

اونم مثل من یهو شد عاشقت

چیزی که من مردم بفهمونم تا بهت

اشکاتو پاک کن بزار خوب تموم شه

خداحافظت

تو همونی که گرفتی جهان مو ازم

رفتیو رفتی به نبودنت قسم

که نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت

تو همونی که نخواستی باشم کنارت

الان از فکر من که نمیبره خوابت

من نمیخوامت نه دیگه من نمیخوامت

  • ۹۵/۰۲/۳۰
  • محسن بنگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی